Naar Australië - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Maartje - WaarBenJij.nu Naar Australië - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Maartje - WaarBenJij.nu

Naar Australië

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

20 April 2017 | Nederland, Alkmaar

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte van mijn reis naar Australië. Dit blog is niet bedoeld om massaal te delen - daarvoor is de blog te persoonlijk; hij is echt bedoeld om jullie op de hoogte te houden, zonder dat ik jullie allemaal apart per WhatsApp/Facebook/e-mail op de hoogte moet houden.

Vandaag vertrek ik dus naar Australië. Om 17.20u vlieg ik van Amsterdam naar Shanghai. Dan moet ik elf uur wachten daar. Daarna neem ik op 21 april om 21.40u lokale tijd (15.40u Nederlandse tijd) het vliegtuig naar Brisbane. Daar kom ik op 22 april om 10.15u lokale tijd (02.15u Nederlandse tijd) aan. Het wordt een lange reis. Het is, uiteraard, met gemengde gevoelens... Maar ik ben er ontzettend aan toe en heb er zin. Veel liefs.

  • 20 April 2017 - 10:23

    Cyrilein:

    Lieve Maart, heel veel succes en vooral heel veel plezier. Knuffel een koala, enjoy yourself! ❤

  • 20 April 2017 - 16:42

    Sabina:

    Heel veel plezier Maartje!

  • 20 April 2017 - 17:40

    Josine :

    Hee lieve nicht, heel veel plezier, lekker je hoofd leegmaken en dan volstoppen met mooie herinneringen!

  • 20 April 2017 - 18:37

    Robin:

    Veel succes en plezier, Maartje! ❤ Probeer ervan te genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 11 Maart 2017
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 8341

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 06 Juni 2017

Op bezoek bij Cas

Landen bezocht: